როგორ ინარჩუნებს სწრაფის კვების კომპანია თანამშრომელთა გადინების აბსურდულად დაბალ მაჩვენებელს?

დღევანდელი ბიზნესი ტალანტების ომშია ჩართული.  ვეძებთ და გვაინტერესებს, თუ როგორ არჩევს Google საუკეთესო თანამშრომლებს, გვინდა მოვისმინოთ მარკ ცუკრერბერგისგან ერთი რჩევა,როგორ დავიქირაოთ საუკეთესო კადრები. თუმცა, ჩვენ ვცხოვრობთ სამყაროში, სადაც ეკონომიკას მაინც ტრადიციული ბიზნესი ქმნის და არა გიგანტური ტექ კომპანია, ამიტომ კარგი იქნება, გავიზიაროთ რა არის ტრადიციული ბიზნესის გამოცდილება . მოდით ვნახოთ, თუ როგორ ახერხებს სწრაფი კვები ქსელი Pal’s Sudden Service ტალანტების შენარჩუნებას

Pal’s, ერთი შეხედვით, არაფრით გამორჩეული ბიზნესია. მას ტენესის შტატის ჩრდილოეთითა და ვირჯინიის სამხრეთ დასავლეთით 26 სწრაფი კვების ობიექტი აქვს. Pal’s-ში შეგიძლიათ მიირთვათ „ბურგერი“, „ჰოთ დოგი“, ქათმის „სენდვიჩი“, კარტოფილი „ფრი“ და „შეიკი“. ეს სტანდარტული სწრაფი კვების ობიექტის მენიუა, რომელის ხარისხი და გემო მომხმარებელში კარგი რეპურაციით სარგებლობს.

თუმცა Pal’s-ს სულაც არ არის სტანდარტული მიდგომების ბიზნესი, როგორც ეს ერთი შეხედვით ჩანს. პირველი, რაც მას სხვა სწრაფი კვების ობიექტებისგან გამოარჩევს, არის მისი ერთგულება სისწრაფისა და სიზუსტის მომართ. Pal’s-ის სერვისი ასე გამოიყურება: იგი არ სთავაზობს მომხმარებელს ადგილზე კვების სერვისს. მომხმარებელი მანქანით მიდის ფანჯარასთან, რესტორნის თანამშრომელს აძლევს შეკვეთას და გადადის მეორე ფანჯარასთან, სადაც თავის შეკვეთას იღებს. ეს ყველაფერი კი ძალიან სწრაფად ხდება - საშუალოდ 18 წამია საჭირო შეკვეთის მისაცემად, ხოლო საშუალოდ 12 წამი - მის მისაღებად. ცნობილია, რომ  Pal’s-ის სერვისი  აშშ-ს სწრაფი კვების ბიზნესში 4-ჯერ უფრო სწრაფია.

აღსანიშნავია, რომ Pal’s არა მხოლოდ სერვისის აბსურდული სისწრაფით, არამედ სიზუსტითაც გამორჩევა. წარმოგიდგენიათ, რამდენი ტიპის შეცდომის დაშვებაა შესაძლებელი მსგავსი სისწრაფით მომსახურებაში? თუმცა Pal’s -ის  თანამშრომელი შეცდომას საშუალოდ 3600 შეკვეთაში ერთხელ უშვებს, რაც 10-ჯერ უფრო კარგი შედეგიასწრაფი კვების ობიექტის სიზუსტის საშუალო მაჩვენებელთან შედარებით. ამ შედეგის გამო Pal’s როგორც მომხმარებლის ერთგულებას, ისე მენეჯმენტის ექსპერტების ხმამაღალ აღიარებას იმსახურებს. 2001 წელს Pal’s  იყო პირველი რესტორანი, რომელმაც ისეთ კომპანიებთან ერთად, როგორიცაა Cadilac, FedEx და Rotz-Carlton,   Malcom Baldridge ის ხარისხის ჯილდო  მოიგო.

Pal’s-ის საოცარი შედეგების საიდუმლო  თანამშრომლებთან გამორჩეულ მიდგომაში მდგომარეობს, კერძოდ- განსხვავებულია დაქირავების, სწავლების და განვითარების  როგორ მიდგომები. Pal’s-ის CEO ტომას ქროსბი ამბობს, რომ მისი თანამშრომლების  მუშაობის ხარისხი ტრენინგებსა და უნარების განვითარებაში დახარჯული უამრავი საათის შედეგია.

რა შეგვიძლია ვისწავლოთ ჩვენ Pal’s-გან?

პირველი გაკვეთილი - საუკეთესო კომპანიები თანამშრომლებს ძირითადად მათი დამოკიდებულებების გამო ქირაობენ, ხოლო უნარებს შემდგომ უვითარებენ. Pal’s-ის 26 ფილიალში სულ 1020 თანამშრომელია დასაქმებული, რომელთაგან 90% ნახევარ განაკვეთზე მუშაობს, ხოლო 40% 16-დან 18 წლამდე ასაკისაა. Pal’s-მა თანამშრომლის დაქირავებისათვის შეიმუშავა 60 ქულიანი ფსიქომეტრული ტესტი, რომელიც ამოწმებს კანდიდატის თანხვედრას Pal’s-ის კორპორატიულ ღირებულებებთან. სწორედ ამ ტესტში მიღებული შედეგი განაპირობებს იმას, თუ რამდენად შეძლებს კანდიდატი აღნიშნული საქმის შესაბამისი ხარისხით შესრულებას. Pal’s -ს ესმის, რომ ხშირად ადამიანის პიროვნულ თვისებებს მეტი მნიშვნელობა აქვს, ვიდრე მის კარიერულ მიღწევებს, ანუ ვინ ხარ ხშირად უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდერა რა იცი.

მეორე გაკვეთილი - ადამიანებს, მათ შორის დიდ ადამიანებსაც, სჭირდებათ შესაძლებლობების მუდმივი გაუმჯობესება. Pal’s თანამშრომლების მომზადებას და სასერთიფიკაციო ტრენინგებს დიდ დროს უთმობს და ამას ერთჯერადად არ აკეთებს. Pal’s-ის ახალდაქირავებული თანამშრომელი მუშაობის დაწყებამდე 120 საათიან მოსამზადებელ კურსს გადის. ამასთან, ყველა ტიპის სამუშაოსთვის შესრულების მზაობის დასტურად, მან სერთიფიკატი უნდა აიღოს. თუმცა ეს ყველაფერი არ არის. ყოველი სამუშაო დღის დასრულების შემდეგ, Pal’s რანდომულად ირჩევს რამდენიმე თანამშრომელს,ისინი გადიან ტესტირებას და იმ შემთხევაში თუ რომელიმე თანამშრომელი ჩაიჭრება, მათ ხელმეორედ უტარდებათ მათსავე საჭიროებაზე  მორგებულ ტრენინგები.

მესამე გაკვეთილი - მენეჯერები სერიოზულად უნდა მიუდგნენ როგორც თანამშრომლის დაქირავების, ასევე მათი სწავლების პროცესს. Pal’s -ის ლიდერმა  მენეჯერებისათვის 21 პროფესიულ წიგნს მოუყარა თავი, რომლებშიც მენეჯერული თუ პროფესიული უნარების განვითარებაზეა საუბარი. ყოველ ორშაბათს, კომპანიის ლიდერი ქროსბი სხვადასხვა ფილიალიდან 5 მენეჯერს იბარებს და მათთან ერთად რომელიმე წიგნს განიხილავს.

ამას გარდა, კომპანიაში ყველა მენეჯერის, მათ შორის ქროსბის მოვალეობაცაა, ყოველ დღე აარჩიოს ერთი თემა და ასწავლოს იგი სხვა თანამშრომელს. Pal’s-ში მენეჯერები თავისი დროის 10%-ს სწავლებას უთმობენ. ქროსბის აზრით, ყველა მენეჯერი მასწავლებელია, მიუხედავად იმისა, აანალიზებენ თუ არა ისინი ამას. ამიტომ, მან კომპანიაში ყოველდღიური სწავლების კულტურა ჩამოაყალიბა.

თუ დავაკვირდებით, როგორი ერთგულებითაც ეპყრობა კომპანიის მენეჯმენტი თანამშრომლებს, იმ ხარისხის ერთგულებით ემსახურებიან ისინი კლიენტებს. აღსანიშნავია, რომ Pal’s-ში 33 წლის განმავლობაში მხოლოდ 7-მა გენერალურმა მენეჯერმა (ფილიალის მმართველმა) დატოვა ნებაყოფლობით სამსახური. მენეჯერების ასისტენტებში გადინების მაჩვენებელი წლიურად 1,4%-ს შეადგენს. ეს ძალიან დაბალი მაჩვენებელია, მითუმეტეს იმ ინდუსტრიისთვის, სადაც თანამშრომლების გადინება ძალიან მაღალია! ასევე, „წინა ხაზში“ ანუ სერვისში მომუშავე თანამშრომლების გადინების მაჩვენებელიც ძალიან დაბალია, იგი ინდუსტრიის საშუალო მაჩვენებლის 1.3%  შეადგენს.

Pal’s -ის მაგალითი კარგი გაკვეთილი შეიძლება იყოს სხვა ბიზნესებისთვის- მუდმივი სწავლა, გაუმჯობესებსაში მხარდაჭერა და რაც მთავარია,  აზროვნების განვითრება , აღმოჩნდა, რომ გამორჩულ შედეგებს იძლევა  

სათაური
გამოქვეყნების დრო
HBR: როგორ დავამარცხოთ პროკრასტინაცია
27.05.2020
როცა სხვები გიყურებენ
25.05.2020
თანამედროვე ტექნოლოგიების წინაპრები
22.05.2020
HBR: როგორ გავხადოთ დისტანციური კომუნიკაცია უფრო ეფექტიანი?
20.05.2020
Google-ს და Apple-ს სამუშაო კულტურა
18.05.2020
მენეჯერის 4 კომპეტენცია, რომელსაც გაუმჯობესება სჭირდება
14.05.2020
გაკვეთილი ბიზნესს მსოფლიო ლიდერებისგან
13.05.2020
HBR: როგორ შევამციროთ კომპანიის თანამშრომლების სტრესი?
11.05.2020
Stay Interview
08.05.2020
რჩევა მილენიალებს: როგორ უნდა მართოთ მენეჯერი?
06.05.2020
რატომ არის დამღლელი „ზუმშეხვედრები“?
04.05.2020
რა დროს უთმობენ კომპანიის CEO-ები სამუშაოს?
01.05.2020
დროის მართვის მეთოდები ჯეფ ბეზოსისგან
29.04.2020
ბილ გეითსი: რჩევა სტუდენტებს
27.04.2020
მოსმენის უნარი
24.04.2020
თვისებები, რომლებიც კარგ მენეჯერს ახასიათებს
21.04.2020
რატომ ხდებიან 'B სტუდენტები' კარგი მენეჯერები
17.04.2020
HBR: განვითარება დღევანდელ პერიოდში
15.04.2020
როგორ გავხადოთ სახლში მუშაობა უფრო პროდუქტიული?
10.04.2020
დენ ფრაისი - კრიზისის მართვის განსხვავებული მიდგომა
06.04.2020
სახლიდან მუშაობის დადებითი მხარეები
01.04.2020
თანამშრომლების 8%ით შემცირება Zappos-ში
30.03.2020
HBR: 'მონდომებული' თუ 'თანდაყოლილი ნიჭის' მქონე კანდიდატი?
27.03.2020
ვირტუალური შესვენება კოლეგებთან ერთად
25.03.2020
გაიხსენე კოპმლიმენტი
23.03.2020
რატომ არ მოსწონდა სტივ ჯობსს სახლიდან მუშაობა?
20.03.2020
შერჩევის ინტერვიუ სოციალური დისტანცირების პერიოდში
18.03.2020
ნიუტონიც სახლიდან სწავლობდა
16.03.2020
CV ს რა ფორმატს გვირჩევს მსოფლიოს # 1 ბიზნეს გამოცემა
13.03.2020
დისტანციურად მუშაობის დადებითი მხარეები
11.03.2020
რატომ არ უნდა ვცდილობდეთ სამსახურში ბედნიერების მოპოვებას?
09.03.2020
Ford-ის ოთხფეხა კოლეგა
06.03.2020
რა არის თქვენი სახელფასო მოლოდინი?
04.03.2020
სამსახურში წაძინება ადამიანის მუშაობის ხარისხს ზრდის
28.02.2020
უნარები და გამოცდილება არ არის საკმარისი ახალი პროფესიის შერჩევისას
26.02.2020
რეკრუტინგში მენეჯერი შეუცვლელია
24.02.2020
ინსორსელი მილენიალები
21.02.2020
არასამუშაო საათებში მუშაობა საზიანოა, როგორც თანამშრომლისთვის, ისე კომპანიისთვის
19.02.2020
ორშაბათის რჩევა - დაიწყეთ სამუშაო დღე პოეზიის კითხვით
16.02.2020
როგორ მოვამზადოთ ბავშვები მეოთხე ინდუსტრიული რევოლუციისათვის?
14.02.2020
Google: 6 რამ წარმატებული მენეჯერობისათვის
09.02.2020
წარმატებული მენეჯერის სამი ნიშანი
06.02.2020
Everything is personal in business
05.02.2020
უკვე 2020 წელია და რატომ ვიყენებთ ისევ PowerPoint-ს?
02.02.2020
შეარჩიეთ ლიდერები იმის მიხედვით, რისი კეთება შეუძლიათ და არა რა გააკეთეს
31.01.2020
რატომ არ მოსწონთ სხვებს, როდესაც უკეთესობისკენ იცვლები?
29.01.2020
რას ნიშნავს Growth Mindset სინამდვილეში?
26.01.2020
იცხოვრე ყოველი დღე ისე, თითქოს ეს შენი სიცოცხლის ბოლო დღეა, ერთ დღესაც მართალი აღმოჩნდები
23.01.2020
რომელი პროფესიული და პიროვნული უნარ-ჩვევებია ყველაზე მოთხოვნადი 2020-ში?
22.01.2020
ჯეფ ბეზოსის რჩევა, რომელიც მან თანამშრომელს მარცხის შემდგომ მისცა
19.01.2020
რომელი უნარ-ჩვევები ჩავწეროთ რეზიუმეში?
14.01.2020
საიდუმლო სანტას ისტორია
12.01.2020
სატია ნადელა - 3 თვისება, რომელიც ყველა ლიდერს უნდა ახასიათებდეს
25.12.2019
17 წარმატებული კომპანიის დამფუძნებლი, რომლებმაც ბიზნესი 35 წლის ასაკის შემდეგ წამოიწყეს
22.12.2019
დღის შუქი ოფისში - დასაქმებულთა არჩევანი
19.12.2019
მართვის სტილი, რომელმაც ჯეფ ბეზოსი მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე მდიდარ ადამიანად აქცია
17.12.2019
კანდიდატის გამოცდილება - რეკრუტინგის სტრატეგია ტალანტების მოსაზიდად
16.12.2019
5 რჩევა, რომელიც 'ორგანიზაციული რიტმის' სწორად აწყობაში დაგეხმარებათ
11.12.2019
გატესტეთ პრეზენტაცია არაფორმალურ გარემოში
09.12.2019
აშშ-ს შეიარაღებული ძალები ადამიანური რესურსის მართვის მოდელს ცვლის
06.12.2019
10 პროფესია, რომელიც 10 წლის წინ არ არსებობდა
04.12.2019
ნუ იფიქრებთ ჩარჩოებს მიღმა, ეძებეთ ახალი ჩარჩო
03.12.2019
ალბერტ აინშტაინის 10 გამონათქვამი
28.11.2019
სტარტაპი, სადაც მოხვედრა უფრო რთულია, ვიდრე ჰარვარდში
27.11.2019
რა მნიშვნელობა აქვს მენეჯერის მხარდაჭერას დასაქმებულისათვის?
25.11.2019
14 ქცევა რომლითაც მილენიალები მშობლებისგან განსხვავდებიან
22.11.2019
Growth Mindset- Microsoft-ის ახალი მართვის მოდელი ლიდერებისათვის
20.11.2019
თუ არ სწავლობთ, არ ხართ პასუხისმგებლიანი
18.11.2019
ჯეფ ბეზოსმა Amazon-ში PowerPoint პრეზენტაციები აკრძალა
15.11.2019
არის თუ არა სიცილი სამუშაო გარემოში პროდუქტიულობისა და კრეატიულობის საწინდარი?
13.11.2019
ROWE
08.11.2019
როგორ ახერხებს Google საუკეთესო ლიდერების იდენთიფიცირებას?
03.11.2019
რატომ გახდა HRM მარკეტინგული?
02.11.2017
რა ენაზე უნდა იყოს CV?
12.10.2017
“ახალ გამოწვევებს ვეძებ”
02.10.2017
"ერთ კომპანიაში დამიბარეს გასაუბრებაზე"
25.08.2017
როცა პროფესიის შეცვლა გვინდა
16.06.2017
ინსორსის 2016 წლის პროექტების სტატისტიკა
22.12.2016
ალდაგის სოციალური რეკრუტინგი
19.12.2016
მე რომ რეკრუტერი ვიყო
12.12.2016
თუ გინდა, რომ განვითარდე
05.12.2016
რა შეიძლება ვისწავლოთ უმუშევრობისგან?
28.11.2016
ფინკა ბანკი - ადამიანური კაპიტალის მართვის თანამედროვე მიდგომები - სისტემები და ინოვაციები
05.08.2016
JTI - ხალხის მართვის 230 წლიანი ისტორია
06.06.2016
10 ყველაზე საინტერესო და კრეატიული სამუშაო ოფისი
17.04.2016
საუკეთესო ოფისი მსოფლიოში
05.01.2016
ინტელის ინტერვიუს შეკითხვები
23.12.2015
როგორ გადაახალისა Netflix-მა ადამიანური რესურსები
22.12.2015
კომპანიები გამორჩეული ბენეფიტებით
17.12.2015
ბალანსი „ჩვენ“-სა და „მე“-ს შორის: საუკეთესო სამუშაო სივრცე მარტოობასაც გულისხმობს
16.12.2015
ამაზონის ინტერვიუს შეკითხვები
14.12.2015
14 საუკეთესო რეკრუტმენტ ვიდეო
30.11.2015
რა არის პირველი ინტერვიუ?
18.11.2015
საუბარი რეკრუტერთან - “მე შევესაბამები თქვენს მოთხოვნებს”
09.11.2015
რეკრუტინგის 10 ყველაზე ინოვაციური კამპანია
09.11.2015
სოციალური ქსელის რეკრუტინგის აპლიკაციები
05.11.2015
დელოიტის ინოვაციური რეკრუტინგი სოციალური მედიის საშუალებით
29.10.2015
ჩაანაცვლებს თუ არა CV ს ვიზიუმე?
28.10.2015
რა არის თქვენთვის მისაღები ხელფასი?
26.10.2015
შეგიძლიათ თუ არა სტრესულ გარემოში მუშაობა?
21.10.2015
რა უნდა იცოდეს CEO-მ ადამიანური რესურსის მართვაში
19.10.2015
აბრაამის ბრალია
12.10.2015
CV და 6 წამი
09.10.2015
ახალი თანამშრომლის სირთულეები
05.10.2015
Don’t worry, be happy!
02.10.2015
"ერთი წელია ვეძებთ"
25.09.2015
რატომ წამოხვედით სამსახურიდან?
23.09.2015
„დამიწერე სტრატეგია“
18.09.2015
რატომ არის თანამშრომლის შეფასება რთული?
15.09.2015