წარმატებული მენეჯერის სამი ნიშანი

კარგი მენეჯერობა სხვებისთვის მუშაობას ნიშნავს. უფრო კონკრეტულად რომ ვთქვათ, კარგი მენეჯერი მუშაობს თავისი თანამშრომლებისათვის, ისევე, როგორც მომხმარებლისათვის.

HCL Technologies –ის აღმასრულებელ დირექტორი ვინიტ ნაიარი საკუთარ  წიგნში „Employees First, Customers Second: Turning Conventional Management Upside Down“  საუბრობს HCL-ის მიდგომაზე  რომელიც გულისხმობს მიდგომა Employee first (ჯერ თანამშრომელი). მისი თქმით, სწორედ ეს მიდგომაა მიზეზი იმისა, რომ დღეს HCL მსოფლიოში  IT სერვისების მიმწოდებელი სწრაფად მზარდი კომპანიაა.

Employee first. ისეთი სამუშაო კულტურის შექმნას გულისხმობს, რომელიც ნდობაზე, გამჭვირვალობასა და ინფორმაციის გაცვლაზეა მიმართული. მსგავსი კულტურა ორგანიზაციაში ანტრეპრენული სულისკვეთების გაჩენასაც იწვევს, რომელიც თანამშრომლებს იდეების განხორციელების, გადაწყვეტილების მიღების და საკუთარ საქმეზე სრული პასუხისმგებლობის აღების სურვილს უჩენს.

Employee first,ვინიტ ნაიარის წიგნში გულისხმობს წარმატების შექმნას ჯერ გუნდის წევრებისთვის და შემდეგ კი კლიენტებისთვის. ის ამ პროცესს „მწვერვალისკენ სვლას“ უწოდებს და გაგიზიარებთ ამ ალეგორისს სამ მნიშვნელოვან წესს:

1.     მენეჯერს უნდა უყვარდეს ადამიანები, ვინც მასთან ერთად მუშაობენ

დიდი ხანია, ტაბუდედებული აღარ არის ის, რომ ადამიანები სამუშაო გარემოში ბუნებრივ, ადამიანურ ემოციებს განიცდიან. მათ აღარ სურთ სამსახური, სადაც მხოლოდ საათებს დაითვლიან და ხელფასისთვის იმუშავებენ. მათ სურთ მიზანი, რომელსაც ემსახურებიან და შედეგი, რომელიც ცვლილებებს იწვევს.

მენეჯერებმა, რომლებიც თანამშრომლებს პირველ ადგილას აყენებენ, ეს ყველაფერი თავიდანვე იციან, ისინი ქმნიან გარემოს, რომელიც დასაქმებულების მოტივაციას ზრდის. მათ თავიდანვე უყვართ ის ადამიანები, რომლებიც მათთვის მუშაობენ, ეს სიყვარული კი ზრუნვაში ბუნებრივად გარდაიქმნება. შედეგად, ისინი თანამშრომლების უპირობო ერთგულებასა და მათი მუშაობის მაღალ ხარისხს იღებენ. უპირობო კორპორატიული სიყვარული სათავეს იმ მენეჯერისგან იღებს, რომელსაც თავისი თანამშრომლები უყვარს.

Yahoo-ს Chief Solution Officer, ტიმ სანდერსი, რომელიც „ბესტსელერი“ ავტორი და სპიკერია, წერდა, რომ ბიზნესს ყველაზე დიდ ძალას არც შიში, არც სიხარბე და არც კონკურენციის შეგრძნება აძლევს. ბიზნესის მთავარი ძალა სიყვარულშია და სწორედ ის ეხმარება კომპანიას ზრდაში. სწორედ ეს ძალა ზრდის კარგ მენეჯერს, რომელსაც აქვს ნდობაც, კმაყოფილებაც და ჰარმონია გუნდის წევრებთა 

2.     ნდობის გაზრდა

დღეს წარმატებული ლიდერობისთვის თანამდებობრივი ძალაუფლებები საკმარისი აღარ არის. სამუშაო გარემო უფრო დეცენტრალიზებული, ჰორიზონტალური და რა თქმა უნდა, ვირტუალურიც გახდა.

სწორედ დღეს, მენეჯერები ისეთი ბიზნეს გამოწვევების წინაშე დგანან. რომელიც ინოვაციურ მიდგომას, რისკების საკუთარ თავზე აღებას და ნდობას მოითხოვს

თუ მენეჯერი თანამშრომლებს უპირველეს ღირებულებად განიხლავს, ეს თანამშრომლებში  ნდობას ქმნის. ნდობის დროს კი მენეჯერის ქმედებები ასეთია:  ინფორმაციას რეგულარულად და დაუფარავად გაზიარება, დაცვა და მხარში დგომა რთულ სიტუაციაში, თანამშრომლებში განცდა იმისა,  რომ მენეჯერი არის ის, ვინც პასუხისმგებელია გუნდის შედეგებზე.

ნდობა წარმატებული ორგანიზაციების მართვის მეორე ნიშანია. მათ შორის არის SAS Institute, რომელიც Fortune-მა ზედიზედ 20 წლის განმავლობაში საუკეთესო კომპანიად დაასახელა. SAS-ის CEO -მ ჯიმ გუდნაითი აღნიშნავს, რომ კომპანიის წარმატების მიზეზი, სწორედ თანამშრომელთა ნდობაშია.

3.     ურთიერთობა თანამშორმლებთან

ურთიერთობა და მუდმივი ურთიერთობა მნიშვნელოვანია წარმატებული მენეჯმენტისთვის. მუდმივი ურთიერთოის დროს, მარტივია შეცდომის აღიარება, რაკი მენეჯერისგან ურთიერთობით განმტკიცებული მხარდაჭერა იგრძნობა; მარტივია რისკის გაწევაც, რადგან მენეჯერისგან აქვთ მხარდაჭერა- სცადონ ისეთი გადაწყვეტილებების მიღება, რასაც არავინ იცის როგორი შედეგები ექნება; არსებობს „ღია კარის“ პრაქტიკა, რაც გულისხმობს მენეჯერთან ნებისმიერ დროს მისვლასა და საუბარს.

აღსანიშნავია ის საინტერესო ფაქტიც, რომ ურთიერთობის დროს მენეჯერები მისი კოლეგებისგანაც სწავლობენ, რადგან მათ იციან, რომ ყველა ადამიანს აქვს რაღაც საინტერესო ცოდნა. ამიტომ, ისინი თანამშრომლებს კითხვებს უსვამენ და მერე უსმენენ.

 

მოკლედ,  კარგი ამბავი ისაა, რომ ყველა მენეჯერს აქვს ის თვისება, რომელმაც წარმატებულ მენეჯერობაში ხელი შეუშალოს, რაც იმის  ნიშანია, რომ ისიც ადამიანია.

უკეთესი ამბავი ისაა, რომ ყველა მენეჯერს შეუძლია ამ ნაკლოვანებებს შესანიშნავ შესაძლებლობად შეხედოს, რადგან სწორედ ამ „ხარვეზებზე“ მუშაობის შემდეგ შეიძლება გახდეს მენეჯერი  „წარმატებული მენეჯერი’, ყველა ნეგატიურს ფაქტს თუ თვისებას კი აღმოჩნდა, რომ აუცილებლად მოსდევს საინტერესო შესაძლებლობები

სათაური
გამოქვეყნების დრო
ჯეფ ბეზოსის რჩევა - კითხვა, რომელიც უნდა დავსვათ კომპანიის 10 წლიანი მიზნების დასახვამდე
29.05.2020
HBR: როგორ დავამარცხოთ პროკრასტინაცია
27.05.2020
როცა სხვები გიყურებენ
25.05.2020
თანამედროვე ტექნოლოგიების წინაპრები
22.05.2020
HBR: როგორ გავხადოთ დისტანციური კომუნიკაცია უფრო ეფექტიანი?
20.05.2020
Google-ს და Apple-ს სამუშაო კულტურა
18.05.2020
მენეჯერის 4 კომპეტენცია, რომელსაც გაუმჯობესება სჭირდება
14.05.2020
გაკვეთილი ბიზნესს მსოფლიო ლიდერებისგან
13.05.2020
HBR: როგორ შევამციროთ კომპანიის თანამშრომლების სტრესი?
11.05.2020
Stay Interview
08.05.2020
რჩევა მილენიალებს: როგორ უნდა მართოთ მენეჯერი?
06.05.2020
რატომ არის დამღლელი „ზუმშეხვედრები“?
04.05.2020
რა დროს უთმობენ კომპანიის CEO-ები სამუშაოს?
01.05.2020
დროის მართვის მეთოდები ჯეფ ბეზოსისგან
29.04.2020
ბილ გეითსი: რჩევა სტუდენტებს
27.04.2020
მოსმენის უნარი
24.04.2020
თვისებები, რომლებიც კარგ მენეჯერს ახასიათებს
21.04.2020
რატომ ხდებიან 'B სტუდენტები' კარგი მენეჯერები
17.04.2020
HBR: განვითარება დღევანდელ პერიოდში
15.04.2020
როგორ გავხადოთ სახლში მუშაობა უფრო პროდუქტიული?
10.04.2020
დენ ფრაისი - კრიზისის მართვის განსხვავებული მიდგომა
06.04.2020
სახლიდან მუშაობის დადებითი მხარეები
01.04.2020
თანამშრომლების 8%ით შემცირება Zappos-ში
30.03.2020
HBR: 'მონდომებული' თუ 'თანდაყოლილი ნიჭის' მქონე კანდიდატი?
27.03.2020
ვირტუალური შესვენება კოლეგებთან ერთად
25.03.2020
გაიხსენე კოპმლიმენტი
23.03.2020
რატომ არ მოსწონდა სტივ ჯობსს სახლიდან მუშაობა?
20.03.2020
შერჩევის ინტერვიუ სოციალური დისტანცირების პერიოდში
18.03.2020
ნიუტონიც სახლიდან სწავლობდა
16.03.2020
CV ს რა ფორმატს გვირჩევს მსოფლიოს # 1 ბიზნეს გამოცემა
13.03.2020
დისტანციურად მუშაობის დადებითი მხარეები
11.03.2020
რატომ არ უნდა ვცდილობდეთ სამსახურში ბედნიერების მოპოვებას?
09.03.2020
Ford-ის ოთხფეხა კოლეგა
06.03.2020
რა არის თქვენი სახელფასო მოლოდინი?
04.03.2020
სამსახურში წაძინება ადამიანის მუშაობის ხარისხს ზრდის
28.02.2020
უნარები და გამოცდილება არ არის საკმარისი ახალი პროფესიის შერჩევისას
26.02.2020
რეკრუტინგში მენეჯერი შეუცვლელია
24.02.2020
ინსორსელი მილენიალები
21.02.2020
არასამუშაო საათებში მუშაობა საზიანოა, როგორც თანამშრომლისთვის, ისე კომპანიისთვის
19.02.2020
ორშაბათის რჩევა - დაიწყეთ სამუშაო დღე პოეზიის კითხვით
16.02.2020
როგორ მოვამზადოთ ბავშვები მეოთხე ინდუსტრიული რევოლუციისათვის?
14.02.2020
Google: 6 რამ წარმატებული მენეჯერობისათვის
09.02.2020
Everything is personal in business
05.02.2020
უკვე 2020 წელია და რატომ ვიყენებთ ისევ PowerPoint-ს?
02.02.2020
შეარჩიეთ ლიდერები იმის მიხედვით, რისი კეთება შეუძლიათ და არა რა გააკეთეს
31.01.2020
რატომ არ მოსწონთ სხვებს, როდესაც უკეთესობისკენ იცვლები?
29.01.2020
რას ნიშნავს Growth Mindset სინამდვილეში?
26.01.2020
იცხოვრე ყოველი დღე ისე, თითქოს ეს შენი სიცოცხლის ბოლო დღეა, ერთ დღესაც მართალი აღმოჩნდები
23.01.2020
რომელი პროფესიული და პიროვნული უნარ-ჩვევებია ყველაზე მოთხოვნადი 2020-ში?
22.01.2020
ჯეფ ბეზოსის რჩევა, რომელიც მან თანამშრომელს მარცხის შემდგომ მისცა
19.01.2020
როგორ ინარჩუნებს სწრაფის კვების კომპანია თანამშრომელთა გადინების აბსურდულად დაბალ მაჩვენებელს?
16.01.2020
რომელი უნარ-ჩვევები ჩავწეროთ რეზიუმეში?
14.01.2020
საიდუმლო სანტას ისტორია
12.01.2020
სატია ნადელა - 3 თვისება, რომელიც ყველა ლიდერს უნდა ახასიათებდეს
25.12.2019
17 წარმატებული კომპანიის დამფუძნებლი, რომლებმაც ბიზნესი 35 წლის ასაკის შემდეგ წამოიწყეს
22.12.2019
დღის შუქი ოფისში - დასაქმებულთა არჩევანი
19.12.2019
მართვის სტილი, რომელმაც ჯეფ ბეზოსი მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე მდიდარ ადამიანად აქცია
17.12.2019
კანდიდატის გამოცდილება - რეკრუტინგის სტრატეგია ტალანტების მოსაზიდად
16.12.2019
5 რჩევა, რომელიც 'ორგანიზაციული რიტმის' სწორად აწყობაში დაგეხმარებათ
11.12.2019
გატესტეთ პრეზენტაცია არაფორმალურ გარემოში
09.12.2019
აშშ-ს შეიარაღებული ძალები ადამიანური რესურსის მართვის მოდელს ცვლის
06.12.2019
10 პროფესია, რომელიც 10 წლის წინ არ არსებობდა
04.12.2019
ნუ იფიქრებთ ჩარჩოებს მიღმა, ეძებეთ ახალი ჩარჩო
03.12.2019
ალბერტ აინშტაინის 10 გამონათქვამი
28.11.2019
სტარტაპი, სადაც მოხვედრა უფრო რთულია, ვიდრე ჰარვარდში
27.11.2019
რა მნიშვნელობა აქვს მენეჯერის მხარდაჭერას დასაქმებულისათვის?
25.11.2019
14 ქცევა რომლითაც მილენიალები მშობლებისგან განსხვავდებიან
22.11.2019
Growth Mindset- Microsoft-ის ახალი მართვის მოდელი ლიდერებისათვის
20.11.2019
თუ არ სწავლობთ, არ ხართ პასუხისმგებლიანი
18.11.2019
ჯეფ ბეზოსმა Amazon-ში PowerPoint პრეზენტაციები აკრძალა
15.11.2019
არის თუ არა სიცილი სამუშაო გარემოში პროდუქტიულობისა და კრეატიულობის საწინდარი?
13.11.2019
ROWE
08.11.2019
როგორ ახერხებს Google საუკეთესო ლიდერების იდენთიფიცირებას?
03.11.2019
რატომ გახდა HRM მარკეტინგული?
02.11.2017
რა ენაზე უნდა იყოს CV?
12.10.2017
“ახალ გამოწვევებს ვეძებ”
02.10.2017
"ერთ კომპანიაში დამიბარეს გასაუბრებაზე"
25.08.2017
როცა პროფესიის შეცვლა გვინდა
16.06.2017
ინსორსის 2016 წლის პროექტების სტატისტიკა
22.12.2016
ალდაგის სოციალური რეკრუტინგი
19.12.2016
მე რომ რეკრუტერი ვიყო
12.12.2016
თუ გინდა, რომ განვითარდე
05.12.2016
რა შეიძლება ვისწავლოთ უმუშევრობისგან?
28.11.2016
ფინკა ბანკი - ადამიანური კაპიტალის მართვის თანამედროვე მიდგომები - სისტემები და ინოვაციები
05.08.2016
JTI - ხალხის მართვის 230 წლიანი ისტორია
06.06.2016
10 ყველაზე საინტერესო და კრეატიული სამუშაო ოფისი
17.04.2016
საუკეთესო ოფისი მსოფლიოში
05.01.2016
ინტელის ინტერვიუს შეკითხვები
23.12.2015
როგორ გადაახალისა Netflix-მა ადამიანური რესურსები
22.12.2015
კომპანიები გამორჩეული ბენეფიტებით
17.12.2015
ბალანსი „ჩვენ“-სა და „მე“-ს შორის: საუკეთესო სამუშაო სივრცე მარტოობასაც გულისხმობს
16.12.2015
ამაზონის ინტერვიუს შეკითხვები
14.12.2015
14 საუკეთესო რეკრუტმენტ ვიდეო
30.11.2015
რა არის პირველი ინტერვიუ?
18.11.2015
საუბარი რეკრუტერთან - “მე შევესაბამები თქვენს მოთხოვნებს”
09.11.2015
რეკრუტინგის 10 ყველაზე ინოვაციური კამპანია
09.11.2015
სოციალური ქსელის რეკრუტინგის აპლიკაციები
05.11.2015
დელოიტის ინოვაციური რეკრუტინგი სოციალური მედიის საშუალებით
29.10.2015
ჩაანაცვლებს თუ არა CV ს ვიზიუმე?
28.10.2015
რა არის თქვენთვის მისაღები ხელფასი?
26.10.2015
შეგიძლიათ თუ არა სტრესულ გარემოში მუშაობა?
21.10.2015
რა უნდა იცოდეს CEO-მ ადამიანური რესურსის მართვაში
19.10.2015
აბრაამის ბრალია
12.10.2015
CV და 6 წამი
09.10.2015
ახალი თანამშრომლის სირთულეები
05.10.2015
Don’t worry, be happy!
02.10.2015
"ერთი წელია ვეძებთ"
25.09.2015
რატომ წამოხვედით სამსახურიდან?
23.09.2015
„დამიწერე სტრატეგია“
18.09.2015
რატომ არის თანამშრომლის შეფასება რთული?
15.09.2015